My life Journey .

Daisypath Anniversary tickers

Followers

Thursday, February 17, 2011

kehidupan yang sebenar


blogger-emoticon.blogspot.com assalamualaikom.. blogger-emoticon.blogspot.com
lame plak x update kot kan....:120:
ngee..
ary ni nk cite sal kehidupan yg sebenar bg aku...
smua jadi ngan secara kebetulan..
tapi 2 smua bwt aku epy...

alhamdulilah ngn takdir allah swt..
aku dpt jodoh dariNYA...
walopun sebenarnye aku kurang sedia sedari awal,
tp skg aku terima qada dan qadar ALLAH..
dan alhamdulilah aku da blh trima tunang aku 2....
blogger-emoticon.blogspot.com

aku dpt ase keikhlasan sebenar dari dye walopun dye x pnh ungkap kate cinte :n:
aku taw dye syg aku..
dye xpnh ada kekaseh or xpnh brcinta,
jadi dye myb janggal skit..
dye sowang yg penyegan awal2 dlu tp now xde la segan sgt da... :face76:

aku hope dapat la aku harungi smua ngn bsama dye slamanye...
aku hope kami akn bahgia n saling myayangi slamanye..blogger-emoticon.blogspot.com
aku hope aku dapat trima smua ahli keluarganye seperti keluarga aku sndr...
al-maklum la kn, smua psgn bkahwin nak idop yg slalo bahgia tnpa pape salah paham n pergaduhan..
aku pon cm 2 gak....
hope cm 2 hendaknye..

doakan aku ya kawankawan...
blogger-emoticon.blogspot.com

aku da xtaw nk merepek apa da ni...
t aku mai aku ye...
blogger-emoticon.blogspot.com

1 comment:

  1. itu semua jodoh dr allah .. ape yg terjadi pasti ade hikmah nye k .. :) gud luck for ur new life ^ ^

    ReplyDelete